<< inici Qui som Contacte Preguntes Freqüents Descarregar Menú  

Restaurant Mont-Bell

· Espais Mont-Bell

Espai empresa Espai Festes Espai Dinars/Sopars Espai Celebracions

Preguntes Freqüents

  •  
  • Quin és el preu mig per dinar/sopar a Restaurant Mont-Bell?
  • Amb una carta de més de 100 plats hi ha preus per tothom, però podríem dir que el preu mig és de 35€
  •  
  • Quins horaris feu?
  • Tenim obert tots els dies de la setmana excepte els diumenges per la nit. Vacances: tota la Setmana Santa i les 3 primeres setmanes d’agost.
  •  
  • Hem d’agafar el/els FOTÒGRAFS que ens proporciona el restaurant, de manera obligatòria, o ens podem portar el/els nostres?
  • No hi ha cap mena d’exclusivitat amb els fotògrafs.

    En el cas de que us volguéssiu portar el vostre fotògraf no hi hauria cap mena d’inconvenient, però si que agrairíem que uns dies abans del casament, el fotògraf, és possés en contacte amb el responsable de la organització del convit per poder coordinar i compaginar, de forma adient, el desenvolupament del mateix.

    En el cas de que no tinguéssiu fotògraf, el MB us facilita el contacte amb els fotògrafs amb els que el restaurant sol treballar. Deixant al vostre parer, escollir el que creieu més convenient per fer el vostre reportatge. Escolliu qui escolliu, dels fotògrafs que us facilitem, es faran càrrec del cost de les minutes i dels centres de flors, com a gentilesa per la seva elecció.
  •  
  • Ens Podem portar el DJ.?
  • Tampoc hi ha cap inconvenient en que us porteu la música.

    Els únics requisits que demanem és que es porti el seu propi equip, es doni a conèixer a l’encarregat de la boda una setmana abans del convit per tal de coordinar les músiques, les entregues d’obsequis, etc. I que respecti les hores estipulades del ball i la filosofia i decisions del restaurant.

    Se us cobrarà, en aquest cas, un suplement de 120,00€ per a la connexió del equip.
  •  
  • Si ens casem al migdia, hem de deixar el menjador a una hora concreta?
  • No, ja que tenim calculat que una boda al migdia no durarà més enllà de les 21:00 h. de la nit. A partir d’aquesta hora o de les 2 hores que dura el ball es cobrarà l’hora extra.

    El preu de l’hora extra és de:
    - 300,00€/hora per l’ús de les instal·lacions.
    - 300,00€/hora per la música.
  •  
  • Hem de pagar un suplement de menjador en el cas de que no arribem a un mínim de persones?
  • No. No tenim estipulat cap mena de suplement econòmic si no arribeu a un número concret de persones, ja que amb la diversitat d’Espais que tenim sempre podem trobar el més adient per a petites celebracions com pot ser el vostre cas.
  •  
  • Quina és la quantitat de paga i senyal que hem d’abonar per reservar el convit?
  • La paga i senyal és de 1250,00€. La qual es pot fraccionar en dos pagaments. La cancel·lació, un cop feta la paga i senyal, donarà lloc a la pèrdua de la mateixa en concepte de danys i perjudicis pel bloqueig de la data i del menjador.
  •  
  • Teniu pàrking exclusiu per a banquets?
  • . El nostre restaurant gaudeix de pàrking tant per als que venen a menjar a la carta com per als que venen a un convit. Tot degudament indicat. El pàrking de banquets, també té capacitat per estacionar-hi autocars.
  •  
  • A l’aperitiu, hi ha bufet de pernil amb un cambrer tallant-lo?
  • A priori, nosaltres, portem plats de pernil tallat i plats de pa amb tomàquet a taula.
    En el cas de que desitgéssiu un servei de Pernil de Gla Tallat a Mà, dependria de sí volguéssiu:

    - Paletilla de Pernil Ibèric: 350,00€.
    - Cuixa de Pernil Ibèric Gran Reserva: 550,00€
  •  
  • Podem portar -nosaltres o els convidats- confetis, bengales, i/o petards al restaurant el dia del nostre casament?
  • No. Queda totalment prohibit. En cas de fer cas omís d’aquest advertiment, els nuvis es faran càrrec de les despeses ocasionades pels possibles desperfectes.
  •  
  • Quan dura el Ball?
  • La durada del Ball és de 2 hores, que començaran just en el moment en que els nuvis facin la obertura del mateix. Depenent de l’hora de començament serà com a màxim fins a les 02:00h. de la matinada, podent allargar-lo, previ avís, fins a les 03:00h. de la matinada, no més.

    El preu de l’hora extra és de:
    - 300,00€/hora per l’ús de les instal·lacions.
    - 300,00€/hora per la música.
  •  
  • Els menús els hem d’agafar tal i com els teniu o podem crear el nostre menú?
  • El conjunt de menús que nosaltres us facilitem són única i exclusivament exemples i combinacions que la nostre experiència de més de 40 anys ens ha portat a dissenyar. Però només són exemples de la nostre cuina i de la nostre elaboració. A partir dels mateixos vosaltres podeu fer les combinacions que desitgeu i, en el cas de que desitgéssiu algun tipus de plat que no sortís en els nostres menús, tan sols ens ho heu de fer saber. Parlaríem amb el cap de cuina per estudiar la viabilitat i el cost del mateix. De la mateixa manera que us pressupostaríem les combinacions que vosaltres desitgéssiu.
  •  
  • Quantes persones podem posar per taula?
  • La capacitat recomanada és entre 8 i 10 persones per taula. De forma esporàdica, ja que entenem la complexitat que pot suposar fer la distribució de la gent per grups, donem la facilitat de realitzar alguna taula de 12 comensals, no més.
  •  
  • Quan s’ha de fer el pagament de la totalitat del banquet?
  • El pagament del banquet és farà un 50% cinc dies abans del mateix i, la resta, un cop començat el ball.
  •  
  • Teniu servei de projector i pantalla?
  • , però com a servei extra -amb el muntatge inclòs- té un cost de 50,00€.
  •  
  • Quanta gent pot venir a fer la prova del menú?
  • Per una boda d’una mitjana de menys 80 comensals, poden venir 4 persones.
    Per una boda d’una mitjana de més de 80 comensals, poden venir 6 persones.